Страници

вторник, 28 декември 2010 г.

Ариадна

Възхищавам се на различността. Или по-точно казано - на уникалността. В това да отстояваш индивидулност има много смелост. Аз, разбира се, рядко успявам да съм толкова смела, но пък не бих искала да съм една от многото. Това е едната причина да избера за псевдоним Ариадна / в никакъв случай да не се бърка с Ариана!/. Втората е играта на букви с името ми, а третата е символиката в името на гръцката митична принцеса. Не че някога съм спасявала някого с нишката си, но ... никога не е късно за геройства:). Повече информация за историята на Ариадна можете да прочете тук. и тук. А ето я и като муза на известен художник:

П.С.: Много ми харесва мястото, на което е полегнала и най-вече тигрите в краката й :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар