Страници

четвъртък, 27 ноември 2014 г.

Три мои произведения на една сцена

Тази публикация е за децата. Again!;)
Така е, от родителството отърване няма. Особено за зодия Риби :) И като един ,така да се каже, артистичен родител ми беше отправено предизвикателството да направя декори за представлението в детската градина на сина ми. Не мога да не призная, че ме притесняваше дори мисълта какво ще се получи. Ставаше дума за палат и пагода / китайска къща/.
Нали знаете онази мисъл, че не те спохожда идея без силата да я осъществиш. Да кажем, че случая ми предостави малко по-рано големи кашони и подготовката започна. Изгледах почти всичко по темата в нета, после загледах кашоните. Просто ги поставих пред мен и започнах да търся някаква инженерна мисъл, която да ми подскаже как тези кашони ще се извисят на височината на децата и при това ще стоят стабилно прави. В един съдбовен момент ме осени - два разреза и Voila!
После, разбира се, започна същинската част - мерене, рязане, лепене, рисуване и много вдъхновение. А то, вдъхновението, дойде от Калоян и неговите приятели в групата - толкова очаквания имаше в очите им докато обсъждахме с госпожата какво ще правим! Нямаше начин да ги разочаровам, а и моят син трябваше да се гордее с мен. И всъщност, след като ги видя ми прошепна "Така се радвам, че ти си ми майка!" Едва ли са нужни повече думи! Аз полетях с все палата и пагодата :)))



А ето ги и в "действие"


Фотограф: Ади Петрова https://www.facebook.com/adypetrovaphotography
Фотограф - Ади Петрова



Да са ни живи и здрави децата, да пеят, танцуват, рецитират и да ни радват много, много! :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар