Страници

понеделник, 24 януари 2011 г.

Детска картичка

Слабост са ми детските и особено бебешките аксесоари - картички, албумчета,  кутийки за косичката от кръщене, кутийки за лакомства, а като видя ръчно правена диадемка ми идва да накича главицата на Калоян пък каквото ще да става:). Разбира се, няма да обърквам детето, но поне ще направя нещо за един хлапак, който скоро става на 2 години. Картичката е доста шарена, но такива са и мислите им на тази възраст. Знам  го от моя бърборко, който доскоро беше на тази възраст. Исках да я направя така, че да е ясно, че става точно на две години. Толкова е хубаво когато след време имаш малки споменчета от конкретен рожден ден. Ако въобще просъществува дълго време, разбира се.
Отново не се справих особено добре със снимката. Оказа се, че дневната светлина вчера не беше достатъчна, но и моето търпение не беше достатъчно да изчакам да изгрее ярко слънце. Затова показвам крайния резултат веднага след изработката му.


Надявам се да ви хареса и благодаря, че отделихте от времето си за моя блог! :)
Очаквам вашите коментари!

6 коментара:

  1. Еха, страхотна е! Толкова пъстра и весела.Харесва ми, че си я направила лична като си изписала името на детето. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти, Маги! Тези мили думи, казани от теб, са си чист комплимент. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесна картичка! И на мен много ми хареса. Интересна, различна и запомняща се.

    ОтговорИзтриване
  4. Момичета, наистина ме трогнахте!:)

    ОтговорИзтриване
  5. Чудесно хрумване и изпълнение!

    ОтговорИзтриване
  6. Много е сладичка! Идеята е много оригинална и чудесно си съчетала различните елементи!

    ОтговорИзтриване