Страници

неделя, 5 юни 2011 г.

Шкафчета за бижута или каквото пожелаете - декупаж

Преди известно време ми се случи нещо интересно - толкова приятно и ласкаещо ме, че първата ми реакция беше да се разсмея. Така се случи, че в един и същ ден две приятелки с близки по дата рождени дни се свързаха с мен, за да поръчат подаръци за другата. Много мило, основно за мен :).
Разбира се, аз трябваше да пазя тайна и от двете. Картичката с, както я нарече една приятелка, "мадамската рокля" вече сте я виждали в предишна публикация  затова сега ще ви представя подаръкът за другата приятелка.
Решихме той да бъде шкафче за бижута с декупажна техника, къщичка-декорация за детска стая понеже Цвети очаква момиченце и, разбира се, картичка:





Второто шкафче е подарък за моя приятелка, родена на Деня на детето. В чекмеждетата имаше и по една брошка за разкош :)



Бъдете много щастливи, мили момичета!

3 коментара:

  1. Получили са се много оригинални подаръци. А относно напукването използвам специални мазила, които за различните повърхности са различни - наричат ги краклета (мисля, че е от английското crack)

    ОтговорИзтриване
  2. Шкафчетата толкова ми харесват, че направо благородно завидях :)
    Много усмивки и на теб желая!

    ОтговорИзтриване
  3. Теди, благодаря много! Ще проуча въпроса защото твоите много ми харесаха.
    Цвети, зарадва ме :) Слънчев ден и двете ви!

    ОтговорИзтриване