Страници

четвъртък, 21 юни 2012 г.

За една калинка

Тази публикация ще има продължение. Първоначално възнамерявах да покажа всичко накуп, но си мисля, че така ще обърна специално внимание на един мил жест - поканата.
И така, ето че малката хубавица Рая стана на почти една годинка. Майка й, Цвети, с усет към специалното отношение и естетика е избрала да съчетае рождения й ден с посвещаване в християнската вяра. За целта ми заръча да направя покана за кръстницата. Темата на тържеството е "Калинка и цветя". Така ми каза Цвети по телефона. След това ми изпрати да видя тортата, на която се е спряла като дизайн и аз запретнах ръкави. Реших да се спра на трите цвята, класика за всички калинчески неща - бяло, червено и черно. Специално търсих материалите. И когато видях релефния картон и пауса на точки, както и белите цветчета с черна тичинка всичко си дойде на мястото :). А най-интересното предстоеше - самото композиране на картичката. За мен това е особено интересен процес. И аз като децата когато направя нещо после виждам идеята на автора :))). Когато наредих калинките видях и скрития им смисъл - голямата калинка повежда малката по нейния път. Така както би трябвало кръстницата да е духовен учител на новопокръстеното дете.



А ето го и текстчето вътре. Публикувам го с изричното съглание на мама Цвети:




Ще има и  изненада за гостите на рождения ден на Рая, но това предстои.
Очаквайте продължение.... ;)

5 коментара:

  1. Много,много, нежна и сладка картичка..

    ОтговорИзтриване
  2. Жестока е и картичката и текстчето. Идеално си се справила :-)

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасна покана и чудесно послание !

    ОтговорИзтриване
  4. Ани, прекрасни са!
    Веси

    ОтговорИзтриване
  5. Тази картичка е много мила! И стилна!

    ОтговорИзтриване