Страници

петък, 15 февруари 2013 г.

Кое е най-важното за човека?

Днес попаднах на ето тази анкета, да я наречем.... Идея и реализация на Darla Home, които ни радват с ръчно правени аксесоари за момиченца и момченца. Препоръчвам Ви да отделите време и да си "сверите часовника". Аз останах очарована, възхитена и малко тъжна /последното вероятно защото вече не съм на 3, 4 или 7 години когато заспивах щастлива/:

Най-важното за човека

Когато аз бях малко момиченце по цял ден рисувах, и то най-вече булки и младоженци с ужасно дълги крака :). Вероятно най-важното за мен и тогава и сега си остава Любовта. Това го проумявам едва сега след сериозни занимания със съответна литература и непохватни опити да се задълбоча в източните практики.
В този ред на мисли ето каква е днешната ни история.
Няколко седмици преди 14 февруари с мен се свърза Мери Шик. Не я познавах, но съобщението й във ФБ беше мило, а и след като разбрах за какъв проект става дума с желание се включих. Ставаше дума за следното: тя се занимава с кулинарно изкуство. Обадил й се мъж с молба да му помогне да направи романтично предложение за женитба. А помощта се изразявала в следното - той искал да изненада любимата със сладки, на които са написани техните имена. Моето скромно участие беше в направата на подходяща кутия.
Надяваме се отговорът да е бил положителен :)







Кутията трябваше да събере 10 сладки от около 8 см и да е открита отгоре, за да се видят веднага сладките при поднасянето им. Затова я направих 42 на 18 см., обработих я със дистрес мастила, печати и горещ ембосинг, а отстрани поставих "любовна марка". Идеята ми беше кутията да обгръща нежно сладките, които от своя страна са "главното действащо лице", т.е. не трябваше да е ярка, а по-скоро завършекът на подаръка.

Повече за произведенията на Мери Шик, както и контакт с нея можете да намерите тук

На бъдещото младо семейство пожелавам щастлив съвместен живот с много топлина и уют!

Няма коментари:

Публикуване на коментар