Страници

четвъртък, 20 ноември 2014 г.

Бързо, шарено и интересно

... или как се прави албум за ден и половина

Днес ще си говорим за албума на Стефани, която скоро навършва 3 години. Той ще е подарък от много близка нейна приятелка, която се свърза с мен във вторник и ми каза, че албумът й трябва за... четвъртък. Тя е очаквала, че има албуми в наличност, но знаете, че аз избягвам да правя такива. Защо ли? Ами защото мисля, че ценността на тези албуми е, че се създават с мисълта за получателя си.
Поръчителката ми искаше да е шарен и атрактивен за Стефани, да му се радва и изненадва самата тя. Това много ми хареса. Обикновено мислим, че подобен албум е вълнуващ за майката.
Но ето го и него:















Мила Стефани, аз се присъединявам към пожеланието на Саши и Течи:

"Бъди красива, Стефани! С устни - червени като роза, с очи - звездици и коси, огрени от слънцето!"


Няма коментари:

Публикуване на коментар