Страници

сряда, 3 юни 2015 г.

Щастие

Един от на-вълнуващите ми "проекти" ;) и съответно, а и вероятно закономерно, с най-малко снимки. Знаете, че емоцията често отнема от рационалната подготовка и желанието да си споделен. Вибрациите на сърцето са достатъчни.
Но, да се върна на случката. Преди седмица с мен се свърза майката на Габи. А Габи две години по ред си празнува рождения ден при мен и за Коледа родителите й поръчаха албум за нея. Такаа, на Габи и нейния клас й предстоеше завършване на четвърти клас и съответно сбогуване с класната ръководителка. По този повод със съучениците й подготвяли изненада на учителката си, като всеки отговарял за нещо. Габи била натоварена да изработи албум като нейния. Майка й се сетила, че мога да помогна. След два дни с Габи се заехме за работа. Дизайнът е изцяло нейно решение, аз помагах с рязане и лепене и някоя-друга идейка за попълването. 
Благодаря на Ирена, че вчера ми върна обратна връзка как албумът бил прилежно попълнен от децата. Имаше и страница, на която всички да напишат по нещо и да се подпишат. Аз познавам почти целия клас и знам, че тези деца могат да превземат света и респектират с добри обноски и работа в екип. Съответно класната била възхитена! 

Голямо БРАВО на тези прекрасни деца! 

А ето и Габи на моето място в ателието. Вече знам, че има на кого да разчитам в нужда :)









Няма коментари:

Публикуване на коментар