Страници

събота, 20 ноември 2010 г.

Куфар за младоженци

Историята на този "стар куфар" е много вълнуваща за мен. Първо, защото е един от първите подаръци, които съм опаковала.
Второ, защото идеята много се хареса.
И трето, защото в последния момент, след двучасово тъкмене, синът ми мина като хала, грабна "куфара" за дръжката, която си е абсолютно бутафорна, и съответно я скъса.
Разбира се, на другия ден младоженците получиха своето сватбено пътешествие до Истанбул с билети за кръг от F1 в опаковка Стар куфар. След като прочетоха на етикета на куфара за къде пътуват буквално подскочиха от радост, а най-милото за мен беше, че булката възкликна: Искам да си запазя опаковката за спомен!
Кристо казва: "Ние не умеем да ценим краткотрайните неща."
За мен това, което докосне сърцето, било то и с кратък живот си заслужава всички усилия.

Няма коментари:

Публикуване на коментар