Страници

вторник, 12 април 2011 г.

Визитки

Моят най-мащабен проект :)). Не мислех, че мога да направя едно и също нещо два пъти, но Радина се оказа по-сигурна в моите възможности и ми възложи да й направя визитни картички. Първоначално ме плашеше дори мисълта за 100 малки картички, които да са достатъчно изразителни, а и, както каза Ради "артистични". Много беше важно за мен да уловя стила й, но и да не минавам границата на практичността. След няколко предложени варианта тя одобри най-свежите - точковци :)) Получиха се различно-еднакви визитки.
И за първи, но определено не последен път използвам професионалните услуги за аранжировката и снимките на Ели





4 коментара:

  1. Поздравления, справила си се прекрасно с визитките :) чак и на мен ми се прииска да си имам такива :)

    ОтговорИзтриване
  2. Рали, ти нямаш проблем да си измайсториш много по-впечатляващи. Но ако не ти се занимава винаги съм насреща :)

    ОтговорИзтриване
  3. Мдааа, и аз да си кажа, че съм влюбена във визитките си :)) Толкова си ги харесвам, че ми се свиди да ги раздавам :) Благодаря ти, Ани!Наистина са прекрасни.А и Ели им е направила страхотна фото сесия :)

    ОтговорИзтриване
  4. Ради, благодарностите са в обратна посока!

    ОтговорИзтриване