Страници

четвъртък, 27 октомври 2011 г.

Military

И така, изтърколи се една година. Скоро моето голямо момче ще стане на 9, а блогът ми прохожда на една годинка. И понеже това са две ценни за мен, но все пак различни събития, в тази публикация ще обърна внимание на Давид.
Преди почти 9 години на 7 ноември в един и същ ден валя сняг предиобяд и грееше слънце следобяд, когато моето "китайче" се появи за наша радост и гордост. За мен беше най-красивото бебе на света. Сега е точно като времето, в което се роди - силно обича и мрази, за миг се преобразява от най-чувствителното, мило, умно и артистично дете в злия демон от филмите. Така е, трябва да внимаваме какво си пожелаваме. Аз през цялата бременност си пожелавах живо, будно и любопитно момче и бях горда от факта, че ще е скорпион.
Сега си имам всичко това плюс проблеми с дисциплината. :)
А с партитата за рожден ден става вече сложно. Определено не сме за детски клуб, но и за бар не става още. Тази година ще бъде в стрелбище Sniper в Сити Център София. Това определи и вида на поканите. Идеята ми беше да направя мишена и в последния момент ми попадна списание, което използвах за част от нея:

Мишената да не се бърка с грамофонна плоча или диск!:)


Давид, ти си моят любим голям син! Обичам те!

3 коментара:

  1. Ани, ако бях момче, на което предстои да изпълни 9 тата си годишнина щях да бъда много "изкефен" от поканите. Браво!
    Хм.. и аз много се радвах, че Лили ще е скорпион..
    П.С. Калоян да не изтълкува един ден чувствително предпоследното изречение...

    ОтговорИзтриване
  2. Асе, благодаря! Той наистина се кефи на поканите. За скорпиона - аз още се радвам :)Много интересно се живее с такова дете. А за последното изречение: ако се чете внимателно няма опасност за грешно тълкуване - Калоян е любимият ми малък син :)

    ОтговорИзтриване
  3. Мисля, че всяко момченце на тази възраст би се зарадвало на майка, която да му направи такива разкошни покани! Сигурна съм, че всички поканени са били очаровани от тези малки красоти!

    ОтговорИзтриване