Страници

четвъртък, 19 януари 2012 г.

Кутия за големи бижута

Здравейте! Благодаря ви, че наминахте! Днес ще ви покажа кътче от моята спалня - всичко в името на изкуството! Поводът е новата ми кутия за бижута, която също е от онези "сто неща, които ще направя някой ден" и от които имам нужда най-вече. Та, нуждата вече е належаща, понеже моите бижута не са от най-фините и незабележими. Не че са много, но пък компенсират с обем и пъстрота. Оказа се, че кутийките от алабастър, които имам са много красиви и изящни, но не вършат работа. И когато реша да се накича, което в интерес на истината не е често в сутрешната суматоха с деца, закуски и бързане, ровя в едно чекмедже, от което излиза или една част от комплекта или всичко друго, не и бижуто, което съм решила, че трябва да сложа днес. Затова си казах - "Край! Ще трябва да сложа ред и тук!" Речено-сторено:




Кутията е от папие маше, декопирана и със залепени две преградки вътре. Остава да я напълня до-го-ре :)
И да слагам по-често бижута. Пожелавам го и на вас - носят настроение!



2 коментара:

  1. Страхотна кутия и доста практична всъщност. Но аз просто се влюбих в тапетите. Случайно да имаш спомен от къде си ги взимала, защото подготвям стая точно в тези цветове и очите ми останаха във твоите тапети :-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И при мен беше любов от пръв поглед с тапетите. От тях започна всичко. Купихме ги от магазин "Тапетия": http://www.tapetia.com/category/produktov-katalog/1-tapeti. Дано съм ти била от полза и успех с подготовката на стаята! :)

      Изтриване