Страници

понеделник, 9 юли 2012 г.

Кръщене и рожден ден 1

Преди няколко седмици малкият син на моя приятелка стана на 2 годинки. Казва се Петър и, разбира се, на Петровден родителите му решиха да го посветят в християнската вяра. Или ниаче казано на 29 юни беше неговото кръщене. Двата празника са близки по дати, затова подготовката им мина някак заедно. Майка му си беше харесала една картичка с двойка, която бях правила преди време по идея на Агнежка - майстор хенд мейкър на картички и покани.
Ето я и нея специално за Петър:


Синьото на картичката не е в случаен нюанс. То съвпада с кутийката за косичка и споменчета от кръщенето, която направих с декупажна техника:




Съответно мечето на кутийката пък е като препратка към подаръчетата за гостите на кръщенето. Ето тук вече има история :).
Лъчи /мама на Пепи/ ми звънна точно за подаръчетата - "да измисля нещо". И аз помислих, хареса ми и помислих пак / като във вица за Щирлиц/ и й казах - Дай да видим от къде можем да ги купим. Тя искаше да са предмети на детска тема. Аз още не съм започнала да майсторя фигурки и й предложих да се обърнем към масовото производство. Чичко Гугъл не беше много отзивчив, но пък ни даде координати за магазинче за сватбени аксесоари и там си харесахме ключодържатели-мечета. От мен беше текстчето на паус, доставката и изборът на кутийка и панделка. Мисля, че след време Пепи ще е доволен ;).
 Да е жив и здрав, и Бог да го пази!





Няма коментари:

Публикуване на коментар