Страници

вторник, 10 юли 2012 г.

Крафт и нови технологии

В края на юни се превърнах в един Стив Джобс :)))). Поводът - рожденик на 10 години. Знаете, че тази възраст е някак трудна за дизайн на картичка. Поне за мен е. Минах през футбулната тема, която тогава си беше актуална, но майката на детето каза, че той не е футболен фен. Книгите също не са особено подходящи.... Но виж, диджитъл технологиите са тяхното второ аз. Миналата седмица бях свидетел как двегодишно дете само си намира песничките на десктопа на i-pаd-а си. Така е, и въпреки, че родители като мен още се възпротивяване срещу еволюцията, тя е налице :). Аз не че съм назадничава, но смятам, че е по-добре да живеем реалния си живот възможно най-вълнуващо, а не да търсим заместители. Така или иначе, след като на морето видях, че бебетата се хранят по-лесно като им сложиш пред нослето таблет, реших, че явно тенденцията е ясна и защо пък да не се внедря някак и аз :).
Междувременно и моят син се снабди с подарък таблет за пълно отличие в училище, театрални изяви и взет изпит за Кеймбридж сертификейт. Вижте как успях да се похваля с детето. Ама го правя само, за да оправдая това, че и ние като останалите родители искаме детето да е доволно :).
И все пак да се върна към Джобс. Мони се оказа абсолютно обладан от i-pad. И мама и татко решиха, че ако му направя такава картичка ще е много щастлив. Аз бях виждала в нета картичка - iphonе и запретнах ръкави. Много ми помогна Били за оформлението на иконите. Благодаря ти, мила! А крайният резултат беше тестван с Давид, който ще видите остана очарован и една сладурана на 12 години, която после ме хвалила на майка си ;).
Ето го и него:




Няма коментари:

Публикуване на коментар