Страници

понеделник, 14 октомври 2013 г.

Закачалка, дантела, паста и удоволствие

Ето ме отново на линия. Имам да ви показвам една интересна идея за подарък за годишнина от сватба, банерче за двама сладурковци, картичка, основана на интернет-комуникация. Но, винаги следва "но", нали? :) Част от нещата са много интимни и някак ще изгубят красотата и свещенността си ако ги подправя с думи. Все пак ще ви разкрия идеята за годишнината. С цел да ви послужи в подходящ момент. А изпълнението е редно да е строго индивидуално - там ще експериментирате :).
 Идеята е: в деня на годишнинатата подарявате вашата песен, на която е бил първият ви танц като съпруг и съпруга, написана на пергамент. В моя случай навит на руло и пъхнат в стъклено сърце с дупка. Вътре навити на малки ролца се мъдрят 12 причини защо обичам половинката си. Добре е да са достоверни :). Пожеланието е всеки месец на тази дата любимият човек да си отваря по едно "късметче". Мисля, че изненадата ще е взаимна. Вие ще си спомните 12 причини този човек да бъде до вас, а той ще се изненадва всеки месец през следващата година и ще се чувства обичан и приет.

Но стига с любовните трепети.

Аз нали съм новодомка и още свивам гнездо :) Скоро импулсивно си купих ретро часовник от момиче, което твърди че отскоро се занимава с декупаж. Бих казала, че часовникът е просто прекрасен и аз с удоволствие си го ползвам. А днес си стъкнах и една закачалка  с дантелен ефект. Ето я и  нея:




Мисля, че дантеленият ефект ще е сред любимите ми.

Пожелавам ви слънце в сърцето!

Ариадна

Няма коментари:

Публикуване на коментар