Страници

вторник, 14 януари 2014 г.

Кутии за кафе, за чай, за подправки, за бижута, за...

... каквото ви хрумне и се събере в кутията, разбира се. Добре е, да е на части. Понеже кутията е разделена на шест кубчета с размери 5 на 6 на 5 см. Техника: декупаж, акрилни бои, метална паста, кракле тук-там...
Това би било добро описание на "продукта". Не знам за вас, ама аз напълно съм лишена от търговски усет, дарба или както искате го наречете.
Но това е тема на друг блог, нали така?

Сега да ви покажа какво измайсторих през изтичащите два дни:

Първата кутия ми костваше ужасно много усилия. Ама аз си знам, че така става когато се захвана с кафевия фон. Измъчихме се и двете, но мисля, че на финала изненадващо я победих. Това ще кажете вие, разбира се. Аз не обичам нещата да става трудно /ето това синът ми не бива да го чете!/ и затова я гледам с крайчеца на окото си.
Е, да ви представя черната кафява овца:





Следва една в бордо. След първата се предадох и втората сама реши как да изглежда. Нещата се получиха леко и спокойно:





И като се бях засилила не усетих как се получи и третата. Някак по-весела, по-забавна:





Утре продължавам докато съм набрала скорост. :)

Хубава вечер!

Няма коментари:

Публикуване на коментар