Страници

вторник, 30 септември 2014 г.

Тефтер за ангажименти

Eли е фотограф, за който съм писала неведнъж. Свързаха ни децата ни чрез състезанията си по математика. Давахме си кураж в новостите и сътресенията в живота ни, малко несигурно и тромаво търсихме пътя към самопознанието и успокоението, къде заедно, къде успоредно. И двете обожаваме да четем. Да, Ели, използвам повода да ти благодаря, че ме запозна с авторката Катрин Панкол. Изчетох цялата трилогия и дори съм малко тъжна, че не е четирилогия :)!
Въобще свързват ни общи мисли, късни разговори по скайп, майчини гордости и неволи. Преди повече от година Ели ми се довери да направя първия й тефтер за фотосесии. Скоро ми каза, че отдавна е пълен и  се нуждае от нов. Каза ми така - "Направи ми тефтер, който ми отива!" Отговорих - "Добре. Ще е изненада.", а тя - "Обичам изненадите!"

Ето как я виждам аз - цветна, нежна, стилна, с огромно внимание към детайла:





Пожелавам й успех навсякъде! И понеже скоро сподели, че не спира да слуша една песен, поздравявам я с нея:

http://vbox7.com/play:4e6844a200

1 коментар: