Страници

четвъртък, 2 октомври 2014 г.

A Real Witch is Nothing Without Her Ghoultfriends!

Есента наистина е магия от цветове и нюанси, но ако миналата година някой ми беше казал, че Хелоуин ще ме вдъхнови щях да се усмихна неразбиращо. А се получи точно това. Поръчителката на бледо лилавия албум от предишната публикация искаше да зарадва племенницата си още веднъж. Тя много харесвала Хелоуин, празнували го в училище и въобще помоли ме да измисля албум за този празник. Да, не е български и аз лично не виждам нищо лошо в това. Мен ме притеснява това, че крачката до кича в него трябва да е добре премерена, както и по-мрачния вид на всичките му атрибути. Правя вметката понеже в крафтърските кръгове това, че се интересувам и посвещавам време на Хелоуин предизвика много и разнопосочни коментари - от "Разпни я!" до "Алилуя! Моите деца също много харесват маскирането, та дори и обиколките за сладки. Но миналата година Давид се прибра разплакан след грубостта на възрастни хора, почувствали се осквернени от маскираните деца. Думата е "Оскотяване". Защо се чувстваме в постоянна заплаха, с ниско самочувствие и изпълнени с омраза? Как няколко деца могат да ни навредят като се забавляват? Отговорът не е сложен - падаме в плен на собствената си неграмотност, слепота и ограниченост.Дори и да не искаме или нямаме бонбони, които да им дадем можем поне да се усмихнем и да им пожелаем приятна вечер... Например! Но животинското е по-силно и първосигнално.
Като оставим поредното разделение в живота ни, идеята за този албум ме запали. Почти няма материали по магазините по темата, но на помощ с елементи от бирен картон дойде Дани Ангелова, също крафтър, имах останали лилави, оранжеви и черни хартии, пандели, копчета, ширити, малко Фотошоп, мастила и печати и хоп, албумът стана факт. Аз съм доволна от резултата. Дано и Ивана бъде изненадана приятно и запази снимките от Хелоуин, изпълнена със забавни спомени и добро настроение!














"Единственият отговор на омразата е любовта. Всичко друго ще те съкруши."

                                                                                                                                    Уейн Дайър

Няма коментари:

Публикуване на коментар