Страници

петък, 17 октомври 2014 г.

За ангелите и човеците

"Аз не бях ангел, но доколкото можах, се стремях да бъда човек."

                                                                                        Чарли Чаплин

Албумът, който ви представям днес е вид отговор на въпросите, които ме занимават напоследък. Поръчан ми бе от майка на момченце, получило за кръщенето си мой албум. Както ми писа тя, дошло времето те да присъстват на свой ред на посвещаването на друго детенце в християнството. И моя бе честта да направя подаръкът за малкия Златин. Няма да крия, че бях поласкана от факта, че семейство, което използва техния албум е доволно и поръчва на свой ред същия подарък от тяхно име. При това Венета ми се довери напълно за дизайна.
А какви въпроси ме занимават ще попитате. Най-кратко формулиран въпросът е "До колко зависим от чуждата оценка? И дали известността не е ефимерна?". Аз, разбира се, имам отговор, но прекрасното е, че получих потвърждение.
Благодаря, Венета! :)

На Златин пожелавам да бъде Човек, защитен от изкушенията:











Нямах достатъчно време да снимам албума, затова го направих в ужасно дъждовен и мрачен следобед и резултатът е плачевен: цветът на кориците е бледо зелен и въобще хартиите са нежни, но в никакъв случай сиви. Извинете ме за което!

Няма коментари:

Публикуване на коментар