Страници

сряда, 8 октомври 2014 г.

За момински спомени

Когато някой се обърне към мен по повод "Моминско парти", а това са предимно приятелки на бъдещата булка, това вече обещава да е интересно :). Мисля, че най-интересните и затрогващи подаръци съм правила за момински партита. Този път ми писа една от приятелките за тефтер в стил винтидж с декорация "като за момичка", както се изрази тя - парфюми, рокли и т.н. аксесоари. В него ще "живеят" спомените на приятелките преди сватбата, подплътени със снимки и забавни или не-толкова забавни общи истории.

И понеже кореспонденцията беше на нивото, на което трябва да е - с много чувство за хумор, имам "мъдро" умозаключение за бъдещата съпруга. Прочетох го скоро и реших, че може да й е от полза :)

"Когато мъжът е красив, умен, имотен - едни ядове, когато е грозен, глупав и беден - други ядове!"

А ето го и Тефтерът за незабравими момински спомени на Красина:







Ивана, момичето, което поръча тефтера каза, че съм в десятката с резултата, съпоставен с очакванията :) Което беше пък подаръкът за мен! Благодаря, Ивана!

2 коментара: