Страници

четвъртък, 11 декември 2014 г.

Namaste!

От санскрит това означава "Божественото в мен поздравява божественото в теб!"

Скоро по случай първата година от съществуването на фирмата на съпруга ми бяха подготвени изненади за всички, които обитаваме общ офис. Аз получих награда "Невероятната съдба на Ани Добрева". Аналогът е ясен, нали? И не знам дали е съдба или си го насъдбих сама като се гмурнах надълбоко в това, което цял живот дори неосъзнато съм искала да правя. А то е да работя със страст, със сърце и с фокус върху действието /карма йога ;)/.
Заедно с "пълната ми промяна" започнах да се запознавам много бавно и дори несигурно с философията Йога. Но заедно с това започвам да осъзнавам неща, които преди това щях да приема за случайност. Едно от тези "съвпадения" е, че последният албум, който правих е за Ади - инструктор по йога и астролог, неоценим духовен водач и приятел на моята съседка Искра. Ади скоро се върна от Индия, аз я следя във Фейсбук и много съм слушала за нея, но не я познавам лично, за съжаление. И ето че нейните курсистки са решили, че мой албум би бил подходящ, за да изразят чувствата си. Албумът трябваше да й подхожда - изящен, нежен, но с характер, да е "мъдър" и, разбира се, йогийски.
За мъдростите с Искра се облегнахме на Мечо Пух /идеята беше да не назидаваме, а и Ади е висока топка за банални цитати/, а на паус отпечатах седемте чакри, които са като лайт мотив в албума.
Още нещо, които си струва да се отбележи е факта, че докато реално го изработвах попаднах на запис от предаване за йога и се оказа, че през цялото време слушах интервю с Юри Ковачев. Така че вибрациите бяха налице и в синхрон.

Ето го Албумът на Аделина:






Муладхара

Свадищана


Манипура


Анахата


Вишудхи

Агия чакра

Сахасрара



Namaste!

Няма коментари:

Публикуване на коментар