Страници

петък, 19 декември 2014 г.

Арт и пътешествия

Днес съм особено развълнувана. Албумът, който ще ви покажа ме изпълва на 100%. Той обединява двете ми страсти - арт и пътешествия. Предизвикателството дойде от Радина. Тя беше намислила да подари на тяхно приятелско семейство по случай 10-годишнината от сватбата им албум със снимки от техни съвместни пътувания. Всъщност техни общи преживявания, защото пътуването винаги е емоция, зареждане, откривателство. Имаше изключително ясна представа какво трябва да направя, а аз прегърнах идеята от сърце, понеже това щеше да бъде принципно нов за мен албум - с една доза по-груб, по-арт, по-авантюристичен и забавен. Радина ми донесе снимките, заедно обсъдихме от кои части на света са, подредихме ги по хронология и избрахме "водещите", т.е. тези, които ще са на предна страница. Разбира се, това подреждане претърпя малка промяна в хода на създаването на албума и моите творчески хрумки, но като цяло мисля, че се получи един вълнуващ и зареждащ албум.
Да си кажа и мен би ме зарадвал такъв подарък, с оглед на изключително рядкото отпечатване на семейните ни снимки. Надявам се другото ми Аз да е разбрало намека ;)






















На Лина и Валери пожелавам да запазят Живота във връзката си, за поддържат любовта и пътешественическия си дух! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар