Страници

сряда, 18 февруари 2015 г.

Албуми за братче и сестриче

Най-скоростно направените ми албуми!
Надявам се, не за сметка на качеството. Но това ще прецените вие.

Историята им е следната - в четвъртък с мен се свърза Боряна, леля на 4-годишната Белослава и новородения Радин. В онлайн комуникацията ни останах с впечатление, че иска да поръча един албум за възможно най-кратък срок, но решихме да се чуем по телефона. И тогава разбрах ясно, че първо, времето е 2 дни и второ, албумИТЕ са два. Това се налагаше, тъй като Боряна щеше да пътува в понеделник, за да гостува на племенниците си, които не живеят в София. И както сама се изрази, не искам да се сърдят след време, че единия няма албум. Нейното желание беше в тези съхранители на спомени да има раздели за първите седем години на децата.
Интересно как и защо, но идеята да направя сходни албуми за две деца в едно семейство така ме привлече, че приех поръчката. Въпреки невъобразимо краткия срок. Хубавато и всъщност най-важното в случая беше това, че Боряна ми даде пълна свобода на действие, изхождайки от албумите, които е разглеждала във Фейсбук профила ми.

Его ги албумите на Белослава и Радин:


А сега и поотделно. Започвам с бебето Радин:












Албумът на кака Белослава:















Няма коментари:

Публикуване на коментар