Страници

понеделник, 5 октомври 2015 г.

Рожден ден с "кексчета" ;)

Ами да, Ариадна беше домакин на 9-тия рожден ден на Мира. А в него имаше най-различни кексчета - солени, сладки и... дървени, които в края на празника се превърнаха в цветни подложки за чаши. Така е, творенето обикновено ни превръща във феи ;)
Но нека се върнем на така любимата ми предистория. Седмица преди 3ти октомври с мен се свърза майката на Мира, като ми каза, че рожденичката много иска рождения й ден да бъде в моето ателие и с ясната идея да се занимаваме с декупаж. Тя вече имаше опит от два рождени дни на съученички на кака й. Речено-сторено!
Ето как аз се подготвих за тържеството, понеже за рожден ден си трябва подготовка, нали така? :)

Кексчетата-подложки са чуден аксесоар за холната масичка на новия ми син диван, така че и аз си имам спомен от празника на Мира.

А ето ги и участничките в творческото парти. Коя е рожденичката ще разберете от снимките ;):













А това е изложбата с произведенията:


Мира, желая ти цялото щастие на света! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар