Страници

сряда, 1 декември 2010 г.

Идеи за малки подаръчета

Наближава Коледа и започва приятно суетене как да зарадваме близките си същества /предимно хора/. Много ми е ценен момента с обсъждането на поръчката. Как започваме с нещо стандартно, после се появява друга идея и накрая се съгласяваме за нещо съвсем различно :) В това е чара на ръчно правените нещица - никога не стават еднакви, дори направени от еднакви материали. Енергията е различна. Сега ще открехна вратата на работилницата на Баба Ариадна по случай Коледа, а историята на тези предметчета ще опиша когато му дойде времето :)




3 коментара:

  1. Ани, идеята за връвчицата на къщичката много ми допада. С нея се получава страхотна коледна играчка за елхата. А пък с топчицата като добавка към нея си става цяла композиция-комплект:)
    P.S не искам да фигурирам като анонимна в блога ти, но ще ме прощаваш, все още не съм съвсем наясно как да се регистрирам в него или, както там се нарича:)
    Боби:)

    ОтговорИзтриване
  2. Боби,а и за всички, които имат затруднения как да си напишат името, ето го отговора: Там, където пише Коментиране като: избираш "име/URL адрес" и пишеш името или пседвонима си :)
    За къщичката - тя си беше така ;)

    ОтговорИзтриване
  3. Е добре де, явно в еуфорията съм пропуснала връвчицата последния път:)))

    ОтговорИзтриване