Страници

понеделник, 20 декември 2010 г.

Сребро и злато в едно се преплитат

Ако преди няколко дни някой ми беше казал, че ще съчетая злато и сребро щях да му отговоря, че "не мога да правя такива неща". Но при казус Подаръци за кленти на една фирма след няколко неуспешни опита да направя нещо стилно и евтино... понеже с "пари всеки може" :) реших да се оставя на съзерцанието. Някъде бях чела, че днес все по-малко имаме време да съзерцаваме. Отнасяше се за природата, но според мен това може да е вярно за всичко около нас. Все пак сме част от природата, въпреки че често го забравяме.
В случая не го направих нарочно. Просто погледнах в точния момент където трябва. Казано простичко - погледът ми попадна на един коледен картон, който в никакъв случай не изглежда кичозно. Веднага ми хрумна да сложа златна панделка на сребърна звезда. Ето какво се получи:




Няма коментари:

Публикуване на коментар