Страници

вторник, 15 март 2011 г.

Цветя от плат, посветени на пролетта

Преди известно време едно красиво момиче ме до трогна почти до сълзи като се обади специално да ми сподели, че много харесва цветята ми и дори ги е сънувала. Казва се Елена. Хубавата Елена ;). Но не знаеше как да си поръча. Разбира се, веднага й направих цвете в цвят бордо от сатен и органза, което й беше нужно за официален повод същата вечер. По-късно тя си купи още едно и поръча друго в необходимия й цвят. Защо описвам всичко това? Разговорът с нея ме наведе на мисълта, че вероятно се налага да афиширам и цена на изработване. Поръчката и конкретните детайли по нея се извършват чрез имейл: andrianadobreva@abv.bg


Брошка - 8 лв., 
диадема/ластик - 9 лв., 
ластик и диадема /2 в1/ - 10 лв.

А понеже нейните зареждащи думи ми вдъхнаха много настроение и заряд, на Вашето внимание едно от пролетните ми цветя. Останалите можете да видите във профила на Ариадна Ателие Facebook.

Няма коментари:

Публикуване на коментар