Страници

четвъртък, 17 март 2011 г.

Детска картичка на точки

Героинята на днешната история е Мартина - сладко синеоко момиченце, което скоро ще стане на 1 годинка. Нейната леля /мисля, че такава й се пада Цвети/ за пореден път ми се довери и пожела да направя картичка за нейната малка, но много енергична и дяволита племенница. Не случайно я наричат Фютка. Аз предположих, че това е момическия вариант на Фют :). Самото обръщение говори само по себе си, но все пак поисках още информация, за да са доволни и възрастните около Фютка. Цвети пожела да не преобладава розовия цвят и да има животинче. Аз не успях напълно да избягам от розовото /влече си ме :)/, но най-добре ми се съчета с цвета, който избрахме за основен. Ето какво се получи:
Разбира се, картичката беше лична с името и годинката. Когато ми я поръчваше Цвети започна с това, че именно персонифицирането й харесва най-много в моите картички. Смятам, че остана доволна. Пожелавам на Мартина пламъчетата в очите й никога да не угасват и да се зареждат с много любов през целия й живот! :)Честит Рожден Ден, Фютка! ;)

Няма коментари:

Публикуване на коментар