Страници

сряда, 23 март 2011 г.

Великден картичка

Днес имах малко по-монотонна работа и понеже съм си импулсивна реших, че еднообразието може да почака. А и преди време бях решила да проява прагматизъм /което ужасно рядко ми се случва :)/ и да използвам остатъците от хартиите, които много харесвам, доо последно. Разпечатах надписчетата на Toni и тя се роди... без особен предварителен замисъл. Все пак като наредих елементите ми се струваше, че може да изглежда като ограда с яйца и цветя, но като видях крайния резултат ми се стори, че авторът се е изразил някак завоалирано и се налага да поясни какво е имал предвид. :)
Като за финал на самобичуването ще допълня, че - Да, детайлът не е изряден понеже на финала се разбързах и дори се позачудих дали да публикувам, но пък нали е добре  да показваме и по-несъвършените си деца :)), за да се радваме някой ден, че сме израстнали. А и ако трябва да съм напълно доволна от картичката, за да я постна, то има вероятност нищо да не видите.
Ето я и нея:

Няма коментари:

Публикуване на коментар