Страници

сряда, 4 май 2011 г.

Картички за новородено момиченце

Винаги съм мислела, че ще направя лесно и бързо картичка за бебе. И не защото съм много сръчна или идейна, а по простата причина, че ще ми достави много удоволствие. Обаче... когато получих поръчка за картичка за бебче на 2 месеца, при това момиченце, елате ме вижте! То не бе чудене, не бе генериране на идеи и все нещо не ми достигаше, исках да е от хубава по-хубава и от сладка, по-сладка. Ако се бях поддала на импулсите, които преминаваха на воля през мен картичката рискуваше да заприлича на детски кът за играчки плюс няколко бебешки атрибути за хранене /не че са много на тази възраст, но все пак/, няколко розови ританки, лежерно простряни наоколо. Да не забравяме панделките и едно детско личице за разкош. Всичко това богато гарнирано с цветя / понеже момиченцето-бебе си е чиста проба цвете/, овални форми и птичи песни :)
Разбира се, надделя здравият разум и в крайна сметка принтирах снимки от ненадминатата Anne Geddes, за което не съм сигурна дали не подлежа на някакви санкции, свързани с авторските права, и направих едни от най-семплите си картички. Ето ги и тях:


2 коментара: