Страници

петък, 27 май 2011 г.

Картички за рождени дни през два дни

Вебе съм ви говорила за Цвети - момичето, което с неизчерпаема енергия изненадва близките си. За моя чест и аз съм участвала в подготовката на някои от подаръците. Ето че в средата на месец май Цвети пожела да направя картички за рождения ден на Мецан /половинката на Цвети с истинско име Мартин/ и нейната приятелка и кума Веси. Мецан беше ясен. Неговият бизнес е ремонт на коли, така че картинката дойде от само себе си, но картичката за Веси малко ме затрудни. Една сутрин ме осени - за отправна точка послужи тортата, която Цвети поръча на Радина. По-точно снимката, която Цвети й изпрати, за да направи подобна. В съзнанието ми  бяха останали цветове - розово на бели точки, обаче бели ли бяла или черниии? и дамската  обувка, която служи за "черешка" на тортата.
Получи се лесно и стилно:

Най-интересно беше когато и Радина публикува тортата. Както каза тя " Ама и розовото ни е еднакво!" Беше се получил перфектен комплект, а нито една от нас не знаеше какво точно прави другата.
А ето я и моторизираната картичка за Мецан:


Да са живи и здрави Мартин и Веси! С човек до себе си като Цвети винаги ще се чувстват обичани.

Няма коментари:

Публикуване на коментар