Страници

понеделник, 13 май 2013 г.

Рожден ден на Момчил

Както всяка година, и тази съседчето Момчил имаше рожден ден на 11-ти май. Разбира се, имаше и купон. Темата се оказа "Спайдърмен", но това го разбрах на самото парти. А картичката му вече беше готова. Ето я и нея:




Момчил е живичък, подвижен, русокос пухчо. Като го видиш ти идва да го нагушкаш /ако успееш да го хванеш, разбира се :). Затова свързах приключенския му дух с този сладък пират. Пожелавам му много откривателства, успехи и верен "екипаж"!
На прекрасното му семейство желая обич и разбирателство, а специално на майка му дължа хиляди благодарности за това, че мога да й поверя "третия ми син" - хамстера ни Томи и цветята 
 /те са момичeтата у дома:)/ когато ни няма в града. Ако си спомняте приказката за златната вода гадинките са много доволни, заслужава да я позлатим :)

Приятен ден и много усмивки от мен!



3 коментара:

  1. Ани, благодаря за хубавите думи, за страхотната картичка, подаръците и доброто настроение. За мен беше удоволсвие да споделим празника :)

    ОтговорИзтриване
  2. Толкова пъстра и цветна! А копчето просто ме плени! Страхотни детайли! Усмивки!

    ОтговорИзтриване
  3. Много сладурска е станала! И особено ми харесаха листата!

    ОтговорИзтриване