Страници

сряда, 7 май 2014 г.

За годишнина

Минаха поредните празнични дни в България. Много мили, но пък определено ми дойдоха Много - много почивка, много дъжд, много четене на книги. И малки оазисчета с работа. Всъщност моето не е онази тегоба, с която свързваме тази, иначе хубава дума - работа. Щастието да влагаш целия себе си в това, което правиш е удоволствие. Не бих могла да кажа какво ми отнема, но ми дава сила на въображението, мисълта и в по-голямата си част удовлетворение. Особено когато е трудно.
А този албум не беше от лесните. Поръча ми го много близко семейство. "Предварителните разговори" водих със съпруга, който много държеше на изчистения дизайн с, както той се изрази "правилни" форми. Т.е. нищо излишно. Което, както се досещате, трябва да се доближава до гениалността / :)/ - нали това беше определението за съвършенство. А аз съм на светлинни години от подобна претенция.
И понеже много държа да се доближа до изискванията на поръчителя, но пък и да не изневеря на моите критерии за естетика накрая не остана време да снимам окончателния вариант на корицата.
Затова ще покажа вътрешността на албума.
Направих го за 70-годишна дама, изявена волейболна звезда, жена с характер и харизма. Част от живота й е преминал в Италия, където сега живее дъщеря й със семейството си. Искахме всичко това да се вижда в албума, в който тя да съхрани най-важните моменти от живота си досега, както и голяма част от веселбата по случай нейната годишнина.

Ето една част от него:














Пожелавам на рожденичката спокойствие, любов и дълги дни с близките й хора!

Няма коментари:

Публикуване на коментар