Страници

вторник, 15 ноември 2011 г.

Блогът на Ариадна на една годинка

С тази публикация ще отбележа скромно първия рожден ден на моя блог. Вероятно вече знаете, че по професия и образование съм статистик и иконометрик /последното винаги предизвиква усмивка в мен/. Но, няма да отбелязвам данни за брой публикации, средна посещаемост, видове произведения, публикувани тук, награди и т.н. Не мисля, че това е най-важното.

Преди около година имах вътрешна потребност да споделям това, което обичам да правя. Така се появи необходимостта да си направя блог. За началото благодаря на Ангел, който ми показа основните положения за създаването на блог, на Елена Гледачева, която ми даде конкретни напътствия и дори създаде първата обложка на блога. Следва благодарност към съпруга ми, който винаги е неотлъчно до и със мен, дори когато аз не съм със и до себе си. Благодарна съм на майка си, която със сигурност е имала други планове за единствената си дъщеря, но е достатъчно мъдра да приеме, че всеки има свой път и мисия и е задължително да я следва.  Благодаря на всички, които ме насърчиха и станаха мои първи клиенти. Не бих искала да ги назовавам по име, за да не изпусна някого неволно, но знайте, че никога няма да забравя каква подкрепа имах във ваше лице. Благодаря и на бъдещите си клиенти, които ще повярват в мен и заедно ще направим някого щастлив. Благодаря и на чудесните дечица, с които заедно работим в работилничка "Феичка" и в центъра на Хелен Дорон Борово. Благодаря им за грейналия поглед, усмивките и чудесните рисунки, които ми подаряват.

Свещичката на тортата за рождения ден на блога на Ариадна е БЛАГОДАРЯ!
С нея ви изпращам много щастие, топлина и любов!

И като за финал в коледен дух ви представям декор "Снежен град", който направих за коледните фотосесии на Ели:




Ариадна

Няма коментари:

Публикуване на коментар