Страници

вторник, 22 ноември 2011 г.

Наближава първият ден на декември

... а с него и Коледният дух се прокрадва по витрините на магазините и вътре в тях. А аз ви напомням, че сега е времето да подготвите изненадките за всеки ден от последния месец на годината. За целта ще ви покажа моят втори адвент календар, предназначен за момиченце. Майка й много искаше да е по-момичешки и кокетен - с панделки, брокат, нежно розово и синьо, с една дума - по-нежен от предишния, който направих. Потрудих се доста със строежа. Това ми е най-трудно не само заради чертането и смятането, но и поради факта, че всичко трябва да пасне и хартията да не стои не-на-място, пък и здравината не е за пренебрегване - все пак ще го ползват нетърпеливи детски ръчички. Така де, след уморителен доста часов труд накрая се получи ето това:



До края на ноември ще трябва да спретна още 3 календара, като междувременно отскоча до Истанбул, което се надявам да е едно чудесно зареждане и другата седмица да ви покажа класическите календари в червено, бяло и зелено.

А вие не забравяте да помислите за изненадките ;)

5 коментара:

  1. Понеже подозирам, че това е за моятаТеа, да си кажа, Ани, че много, ама много ми харесва :) Точно така си го представях :) Мисля, че ще бъде много доволна, като майка си :)Супер си!Ама нали си знаеш, че вече си призната за истинска фея, чакаме само крила да ти поникнат :)

    ОтговорИзтриване
  2. Ради, много, ама много ме зарадва :). Не се стърпях да го покажа, но този път нескромно ще кажа, че и аз съм много доволна как се получи. Дано и на Теа да й хареса, а за крилата - поникват много бързо като чуеш добра дума или видиш, че си си свършил работата. Днес пак се разсмивам като се сетя за коментарите на децата. Сладурки!

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотно е Ани:))
    Веси

    ОтговорИзтриване
  4. Доста са трудоемки тези календари, засега само се радвам на чуждите като твоят.. пък и то сега му е времето - в началото на месеца.
    Много ми харесва твоята версия :)

    ОтговорИзтриване
  5. Cvety, действително са доста трудоемки. Поне в моя вариант. Нали знаеш, изчистените форми и при това с условието да са еднакви са много по-трудни. Но пък нас предизвикателствата не ни плашат, нали така? :) Непременно опитай догодина - струва си да зарадваш дечицата.

    ОтговорИзтриване