Страници

сряда, 12 декември 2012 г.

Рожден ден преди Коледа /на Стефани/

Скоро Стефани става на цяла една година! Не знам много за нея, освен че е красавица :). Вероятно това е била една от причините подаръка й да бъде фотосесия при Eли, а картичката и рамката за една от снимките имах удоволствието да направя аз:




Надявам се, че съм написала правилно името й на латиница. Сега като гледам снимката изпитах съмнение, че се пише с ph, но тя все пак е българче, затова се надявам родителите й да ми простят. Това ми напомни за един Даниел, за който майка му твърдеше, че ударението пада върху първата сричка. Мда, въпросът е как ще убеди всички, които срещне в живота си, че е именно ДАниел, а не ДаниЕл.
Но да се върнем на Стефани. Пожелавам й детството й да е увенчано с безгрижие, радост и цвят!

Скоро ще ви засипя с корпоративни картички, но сега по-важното е някак да успея да ги направя всичките.
Затова сериозно се захващам за работа и чак като приключа ще се появя тук.
Не ме забравяйте! ;)



Няма коментари:

Публикуване на коментар