Страници

събота, 15 декември 2012 г.

Черно и бяло

Ще опитам до Коледа да публикувам картичките, които си струва да ви покажа. Тези, които предстои тепърва да видите се доближават до мен в голяма степен. Всъщност нищо не казах с последното изречение - разбира се, че във всяка съм аз и са ми скъпи до една, но предпочитам по-трудните :). В това определение влагам изчистените, минималистични картички. Който разбира, знае, че те се правят значително по-трудно. Там личи всяко несъответствие в детайла. Ъглите и ръбовете трябва да са много точни. Това са моите "корпоративни картички". При тях е нелепо да говорим за Дядо Коледа и ангели, нали? Разчитаме на стилизирани елементи и надписи.
Днес ще публикувам моята любима картичка. Очаквах, че хората от суеверие няма да я харесат. Твърде много черно има в нея. И да ви кажа честно, тайно се радвах, че ще си остане при мен :). Странно, но факт! Така щях да я подаря на който искам... или заслужава. Обаче. Оказа се най-харесваната картичка. Разбира се, тя е направена с точно определена цел и ще отиде където трябва. Нека да носи много късмет на този, който я получи!




Направих й страшно много снимки, но нито една не ми хареса. Предполагам, че е така и поради факта, че много държа на нея ;). Вече е излишно да ви казвам, че на живо..... Оправдания!

Починете си утре!

1 коментар:

  1. Наистина това е една много стилна и изискана коледна картичка!Много ми харесва!

    ОтговорИзтриване