Страници

вторник, 18 юни 2013 г.

Мая

Започнах да усещам лятото - дългите дни, топлите нощи, уханието на липа, плановете за море и пътувания. Но тази тема няма нищо общо с това, което ще видите днес. Просто споделям ;)
Миналата седмица при мен дойде Крис. Вече съм го споменавала. Той поръча макета на Шейх Ал Араб в Дубай. Е, вече се досещате, че влизането му в ателието ми донесе полъха на нещо предизвикателно и леко плащещо. :) Говорим само и единствено за работа, нали така? Крис е креативен точно толкова, че първата ми реакция да бъде - не! Обаче, изобщо не обичам да се отказвам. Този път казусът беше - Мая - рожденичка, химик, негова приятелка. Минахме през скулптура - микроскоп и оставихме въпроса висящ до следобяд, когато, както той се изрази "след обяда ставам по-творчески настроен".

Междувременно, ако не съм споменавала, аз също съм "дремещ химик", което означава, че това е специалността ми от средното образование, което донякъде помогна да се сетя, че съществуват химични формули и този факт може да се използва като личен елемент. Предложих името й да представлява химично съединение, а буквите - молекули.

Той избра черно-белия вариант



Мечтай, успявАй, вЯрвай, Мая! И честит рожден ден!

Няма коментари:

Публикуване на коментар