Страници

понеделник, 7 май 2012 г.

За една арабска принцеса

След известно затишие ето ме и мен. Както каза Дони на наградите на БГ радио - тишината е нужна, за да има добра музика. Без да ми е цел така се получи и с мен през последните дни. Имах нужда от време и настройка, за да продължа. Но мисля, че днес ще ви зарадвам с един подарък за 18-годишна арабска принцеса и нейната майка. Подаръкът е от лелята на принцесата, която е сестра на майка й. Във вените на девойката тече и арабска кръв, а освен че е дарена с екзотична красота, според думите на леля й е настроена философски задълбочено, което ме накара да й симпатизирам без да я познавам лично :). Направихме й скрапбук албум и понеже прави своите първи опити в кулинарното изкуство й декорирахме рецептурник, който ще започне с рецепти на български ястия от нейната баба и леля. Чудна идея! Поздравления за това, Ники!
Мечтата на рожденичката е да стане дипломат, затова на последната страница на албума има излитащ самолет и глобус с пожелание да превземе света!
Разбира се, трябваше да уважим и майката, създала и отгледала това вече голямо момиче. За нея е декупираната кутия за бижута.
Ето ги и тях:












Очаквайте скоро моите впечатления и творения от работилничката на Двете елши, както и първите ми каскадна и doubleslider картичка!

Благодаря Ви, че се отбихте при мен!

10 коментара:

  1. Чудесни са и трите ти проекта, но албума ме грабна веднага!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Казано от теб, за мен това е висока оценка! Благодаря!

      Изтриване
  2. Истинско великолепие! И албума, и рецептурника, и кутията - във всяко човек открива особен вид очарование и красота, които привличат и привличат, и пак привличат погледа!

    ОтговорИзтриване
  3. И трите неща са страхотни, албума и мен ме грабна, толкова е красив:)
    Веси

    ОтговорИзтриване
  4. Adi,nadiavam se da se zapoznaem..Surcata i domut ni se ozariha ot bezcennite podaruci...Uspeh!
    maikata na ar.princesa

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Толкова мило сте го написали! За мен ще е удоволствие да се запознаем :). Благодаря Ви!

      Изтриване
  5. включване и от лелята на принцесата:)
    Ади, сестра ми ми сподели, че не е виждала племенничката ми толкова приятно развълнувана от много време насам:):)
    Продължавай да радваш хората със златните си ръце!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ники, Ники, аз ти благодаря за тези чудни емоции днес! Благодаря, че ги сподели с мен, че бях част от това мило тържество! Трогнах се, сега ще се разплача и ще видиш ти! На Надин пожелавам да превземе света с чар, ум, красота и устрем!

      Изтриване
  6. аз вече плаках :)от вълнение:)
    Ники

    ОтговорИзтриване