Страници

вторник, 8 май 2012 г.

Каскадна и дабълсладър картичка

Миналата събота бях на обучение при Двете елши. Това са вече три усмихнати момичета, от които поръчвам голяма част от материалите си и реших, че е време ги посетя на живо. Разбира се, знаех, че ще науча нещо интересно. Достави ми истинско удоволствие да науча две нови техники за картички.
Първата е каскадна. В долния край панелчето се издърпва, за да се покажат различни картинки, надписчета, пожелания, а могат да бъдат и снимчици. Надявам се, че от снимките на моето произведение ще разберете какви изненади крие тази картичка:





С втората картичка, наречена doubleslider се опитах да избягам от тежкия винтидж, обаче като си ме тегли... Характерното за нея е, че с едно издръпване отгоре се отварят още два "прозореца", като така картичката става тройна и най-вече има елемент на откривателство - хоп, и излиза още нещо. Ето за какво става дума:






Благодаря на Елшичките, че ме заредиха с вдъхновение за цяла седмица! :)

6 коментара:

  1. Ани, страхотни са и двете, втората обаче е уникална, много ми харесват!:)
    веси

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотни попадения са и двете картички, красиви са и с допълнителния ефект на всяка ще са впечатляващи за който е да е получател :)
    Показаните в предната публикация неща също са готини - идейни, свежарски и практични :)
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотни са! И двете имат акценти и изненади, много ми допадат!

    ОтговорИзтриване
  4. Тази втората особено ми хареса!

    ОтговорИзтриване
  5. Браво! Ама толкова да са готини, толкова да са ми присърце като излъчване, че няма накъде! Справила си се перфектно с тези два вида картички, които отдавна искам да направя като моделчета, но все не се престрашавам!

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря ви за насърчителните думи! Знам, че тези цветове не от най-предпочитаните, но пък аз ги харесвам. И понеже ги правих за собствено удоволствие си позволих да ги направя такива. Техниките ми доставиха истинско удоволствие и не са трудни. Мис, давай смело, окото се плаши, ръката - не, нали знаеш :))

    ОтговорИзтриване