Страници

сряда, 16 май 2012 г.

Къщичка, ведро и още нещо

Миналата седмица беше много продуктивна наистина. Това, което е най-ценно в моето занимание е срещата ми с нови усмихнати и креативни хора, предимно млади майки :).
Преди доста време ми писа Мадлена, която се оказа моя съседка в последствие. Искаше да й направя шкафче за подправки, което да е в лилавата гама. Ето какво се получи тогава:


След това имах честта да направя картичка за нейното малко съкровище и ето сега тя реши да си допълни комплекта с ведро-кашпа и къшичка за декорация на новобоядисана стена. Само да уточня, че розовите бордюри на горната снимка в последствие станаха бели понеже не се връзваха с лилавата визия на дома на Мадлена. Този път имах възможност да се съобразя напълно с лилавата гама и ето какво се получи:

Във ведрото ще расте дърво с бяло стебло. Чакам с нетърпение снимки от нея понеже дори не мога да си го представя. Ако позволи ще ви по кажа и на вас.

А понеже най-добрата  приятелка на сина й имаше рожден ден в събота направихме картичка  с мече и за нея:


Очаквайте още продукция от изминалата седмица :)
Тази е посветена на 24 май и свързаните с този празник детски работилнички на 20-ти и 21-ви. Подробности - утре!

6 коментара:

  1. Ste pokaja vsichko, obestavam, samo da stane gotovo:) Mnogo blagodarya za vsichko Adi. Madlena

    ОтговорИзтриване
  2. Радвам се на продуктивността, която те е обзела за да се насладим на новите ти творения. Всички са много сладки и предизвикващи широка усмивка на лицето ми.

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотноооо! И аз бих искала да мога да правя такива красоти:)

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ви! Толкова много неща ми се въртят в главата, че чак не знам от къде да я започна:))
    Елена, аз мисля, че можеш! ;)

    ОтговорИзтриване
  5. Красота! Така да обичам такива шкафченца, къщички, ведра и всякакви такива джунджурийки, че не знам още как се удържам да не украся навсякъде с тях! А твоите са станали великолепни и определено ме заинтригува доста с бъдещото дърво. Силно се надявам да можем да видим и него! А теб ще очакваме с нетърпение да ни покажеш продължението на продуктивността ти!

    ОтговорИзтриване
  6. Ани, страхотни са, толкова са настроение има в тях:))
    Веси

    ОтговорИзтриване