Страници

четвъртък, 31 май 2012 г.

Моминско парти или оранж и циклама

Оранж и циклама. Миналото лято това съчетание ме изпълваше ако не с уплах, то с леко объркване. Но след като видях крайния резултат в едно цвете от сатен бях като заредена с енергия. Цветовете са наистина силни, но в съчетания са огън.
Тази история отново е за приятелството. За женското приятелство. Онова, което е повод за толкова вицове и смях. Главна героиня е приятелка на Веси - майката на Калоянчо с новото албумче ;). Тя се омъжва на 3 юни и Веси ми поръча плик за паричен подарък в тези точно цветове, които са преобладаващи в сватбата.
Ето го и него:


И с това историята не свършва. Няколко дни преди 24 май тя ми звънна с въпрос мога ли да помогна да изненадат бъдещата булка на моминското й парти. Идеята беше да направя няколко кутии с различен размер в същите огнени цветове. Организатор на събитието е бъдещата кума. Срещнахме се тричките и започна една мозъчна атака :)... Те го бяха измислили така: в три кутии да поставят различни подаръци, които виновницата за партито да отваря и да се изненадва все повече. Кумата искаше кутиите да са опаковани като една, така че да представляват един общ подарък. На мен ми хрумна идеята за торта. За съжаление все още не съм правила кръгли кутии, така че тортенският вид не се получи съвсем, но все пак ансамбълчето стана ярко и голямо. И добре, че отпадна първоначалната хрумка в най-голямата кутия да има нещо метално и тежко, понеже не знам дали кутията щеше да издържи. Така или иначе в трите кутии имаше сладурски и сладостранни нещица и се надявам всички много да са се забавлявали.
Аз лично се трогнах като разбрах и за останалите изненади: разходка за събиране на мислите с ретро автомобил, послание с любимото цвете на булката, пиано бар, абсолютно неведение какво ще се случва през тази вечер, една от последните й като MISS:




4 коментара:

  1. Таня Луканова31 май 2012 г. в 21:51

    А аз съм и самата Miss Lukanova :) Искам да споделя, че кутиите бяха уникални и толкова очарователни, че ме зарадваха истински! Многократно благодарих на моите приятелки за тази вечер, ето че тук мога да благодаря и на вас, Андриана, за кутиите! Страхотно сте се справила, а на 3 юни ще чакам да видя на живо и пликчето от Веси! :)

    С пожелание за още повече красоти, излезнали от ръцете ви,
    Таня Луканова

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Таня! Ти си щастлива с такива верни приятелки, които ще бъдат до теб, надявам се и в добри и в лоши моменти. Малко ми е неудобно, че издадох подаръка на Веси, но не предполагах, че имаш адреса на блога ми :). Веси ще ми прости!

      Изтриване
  2. Било е една невероятна и незабравима вечер! Браво на всички вас! А твоята торта просто не е кръгла, а квадратна! Което никак не я прави по-малко красива, напротив, придава й доза различност, а и с тази огнена комбинация... разкош!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти от сърце! Направих я с много желание наистина. Като всяко нещо, което е по-различно и с идея. Прегръдки от мен!

      Изтриване