Страници

петък, 2 март 2012 г.

Комплект в оранж

Излязох в почивка и после ме подхвана подготовката на рождения ден на Ариадна, съчетано с малко работа, деца, "БЕЛ", "Човек и общество" :) и не успях да се появя тук досега. Това не означава, че бездействам, разбира се. Който се захване с творене не може да спре. И колкото и да се оплакваме от натоварване, факт е, че ни харесва, нали така?
Днес ще ви покажа комплект от картичка /отново огромна/ с кутия. Интересното в нея е, че първоначално бях решила да преобладава оранжевото. Всъщност с поръчителките решихме, че това ще е подходящо за рожденичката, чиито подарък беше комплекта. Смешното дойде когато започнах да го правя. Въртях, суках, и все ме теглеше към розовкото. Каква е тази мания по розово, не знам! Понеже този въпрос започна да ме занимава - за себе си мога да кажа с чиста съвест, че не съм бонбонена по никой начин. След известни умозаключения и съзерцания на мои неща стигам до извода, че розовото придава нежност и невинност. Вероятно тези мои черти напъват да излязат наяве, потушавани успешно от строго отношение към домашните и известна доза самоконтрол, която съм си втълпила, че изразява сила ;).
След този опит за спихоанализа май е време да кажа, че не можах да избягам от розовото, но го съчетах с червено - за мен си е направо смело съчетание.
Сега е ваш ред да си кажете мнението :)




5 коментара: