Страници

петък, 9 март 2012 г.

Комплект с балерина

Преди време ми звънна едно момиче с поръчка да направя картичка за нейна приятелка-рожденичка, която да бъде допълнение към подарък музикална кутия с балерина. Хм, балерина. Замислих се, че хартия с подобен десен не съм виждала, а и срокът не позволяваше обиколки за салфетка или нещо подобно. Мислих да направя някак балетни пантофки и изведнъж - Еврикааа! Преди време малкият ми син беше скъсал една триизмерна книжка с балерини. Слава Богу, че съм се превърнала в истински Плюшкин и запазих картинките с идеята, че могат да ми потрябват. Балерината, която трябваше да бъде в розово се оказа скъсана до средата на тялото, но пък така можех да я направя 3D и да я облека както си искам :).
След като изпратих картичката на снимка ми поръчаха и тефтер, за да станат комплект:


Клетката за птици, цветовете, а и "летящата" балерина ме отвеждат в предизвикателството на Двете елши



На Дени пожелавам да записва добри, красиви или вкусни думи в новия си тефтер! :)

13 коментара:

  1. Красота и съвършенство:)
    Веси

    ОтговорИзтриване
  2. Розова приказка.. или как подаръка създаден в главата на мечтателя се превръща в реалност! Благодарности на добрата фея :)
    Поръчителката ;)

    ОтговорИзтриване
  3. Картичката е много хубава,но тефтера е великолепен!

    ОтговорИзтриване
  4. Как да не вярваш в добрите феи, като получаваш такива прекрасни неща! Много благодаря на всички феи, благодарение на които това вълшебство се озова при мен! :)

    Дени

    ОтговорИзтриване
  5. Дани, аз съм възхитена от твоите картички.
    Веси и Милена, за мен беше удоволствие да участвам в подготовката на подаръка :)
    Дени, много се радвам да те видя тук! Надявам се изненадата да те е направила щастлива!

    ОтговорИзтриване
  6. Чудесни проекти! Отново страхотен тефтер! Ама МНООООООООООГО!!!

    Отново ти благодаря, че се включи в предизвикателството на Двете Елши :)))

    ОтговорИзтриване
  7. Прелстна рокля има тази твоя балерина :) Истинска красавица:)

    ОтговорИзтриване
  8. Аз много харесах тефтера. Разкошен е! (при все, че розовото определено не е "моят" цвят):):):) Поздравиления! :)

    ОтговорИзтриване
  9. Много сте мили всички! Как да не "захапя" следващия тефтер :)))

    ОтговорИзтриване
  10. Много нежни, страхотен подарък :)

    ОтговорИзтриване
  11. Каква хубава картичка! Тооолкова е нежна!

    ОтговорИзтриване