Страници

сряда, 7 март 2012 г.

Кутия с намек за венге

Тази кутия е подарък за едно момиче, което я искаше още за Коледа, но финансовата криза около празниците отложи поръчката й. Хубавото е, че има колеги, които я познават достатъчно добре, за да знаят какво иска и от какво има нужда. Честно казано, аз бях забравила за кутията. Но наближи рождения й ден и нейна колежка ми поръча Голяма кутия за бижута. Започнах да си припомням какво си бяхме говорили с Боби за декорацията на кутията. Тя много харесва панделата. Идеята е кутията да бъде аксесоар в спалнята й, в която преобладава бяло и венге.  Добре, че намерих подходяща салфетка за отрицателно време.
Боби остана очарована. Възкликна - Тази кутия я искам от 3 месеца! :)
Да й пожелаем да я пълни с бижута и хубавини!
Честит рожден ден, Боби!



Това е целият подарък - кутия и парфюм. Колко шик!:)

4 коментара:

  1. Страхотна и много стилна. Браво , че успяваш да реагираш бързо с намирането на подходяща салфетка, на мен не ми се получава.

    ОтговорИзтриване
  2. Еее, страхотна е - много стилна! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  3. Ще кажа само, че самата кутия е истинско стилно и разкошно бижу! Браво!

    ОтговорИзтриване
  4. vilini, аз затова наблегнах на факта, че открих, понеже обикновено не намирам точно този десен, който търся. Има едно магазинче на Раковска, което ти препоръчвам много.
    Благодаря ви за насърчаването, мили дами!

    ОтговорИзтриване