Страници

понеделник, 12 март 2012 г.

Подарък за годишнина на господин

След като мина 8 март, а и подаръкът е подарен мога да ви покажа един подарък, който, разбира се, ми донесе нови вълнения :). Това всъщност се получава с всяка поръчка. Никога не съм сигурна дали съм изпълнила очакванията на поръчителя и това ме държи в леко напрежение. В такива моменти се сещам какво казва Робин Шарма - "... плаща ви се и затова да ви е страх" :). С най-добри чувства съветва човекът. Само да поясня, че той говори за развитието и че страха обикновено ни стимулира да вървим напред и да ставаме по-добри в това, което правим.
И аз така. Докато правих комплекта бях убедена, че искам да изглежда точно така, но след като мъжът ми каза "много е консервативен", някак се обезкуражих - нали и той е мъж!
Отдъхнах си чак когато Цвети, която го поръча за 60-годишнината на баща си реагира бурно и радостно.
Сега малко за мъжът, за който е подаръкът. Той е изтъкнат лекар, живее и работи в чужбина.. Как да не се спече човек?! :))
Ето го и подаръкът:


Включва рамка за снимка на семейството на Цвети /тя и съпругът й имат малка принцеса :)/, тефтер, картичка и кутия за опаковка.
Пожелавам на цялото им семейство много щастливи мигове заедно!


Няма коментари:

Публикуване на коментар