Страници

вторник, 27 март 2012 г.

Тефтери и още нещо...

Днес отново ще показвам тефтери. По-скоро рецептурници. И двата отидоха във Варна при едно момиче, за чиито кулинарни произведения казват, че са извънземни. Уверете се сами тук.
Точно поради огромния ми респект към това, което прави, се оказа така, че трудно я усетих. А и трябва да съм съвсем честна, винтидж темата вече ми беше омръзнала. Занимавам се с нея от Коледа до сега. Тя ми писа, че обича ярките цветове и копчетата и аз след голямо чудене реших да експериментирам, като си оставих вратичка и за ретро вариант. Leapula хареса за себе си повече ретрото, но реши, че по-свежият тефтер ще подари на майка си. По последни отзиви би трябвало вече да си записва рецепти със златен химикал. А аз й пожелавам да продължава да ни изненадва с нестандартните си кулинарни решения!





Няма коментари:

Публикуване на коментар